Συχνές Ερωτήσεις

1Πώς μπορώ να παραγγείλω από το e-shop;
Κάνοντας μία βόλτα στις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες πατήστε επάνω στο προϊόν που θέλετε να παραγγείλετε, διαβάστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και επέλεξε το εικονίδιο «αγορά» για να το προσθέσετε στην τσάντα σας. Στη συνέχεια, απλά ακολουθήστε τα βήματα για την υποβολή της παραγγελίας, σημειώνοντας τα στοιχεία σας και φυσικά τη διεύθυνση στην οποία θα θέλατε να παραλάβετε το προϊόν σας (εσείς ή κάποιος δικός σας, αν το προϊόν θέλετε να το κάνετε δώρο σε κάποιον άλλο) – εκτός κι αν επιθυμείτε να περάσετε από το e-shop μας για να το παραλάβετε, οπότε κάνετε τη σχετική διευκρίνιση κατά τη διάρκεια υποβολής της παραγγελίας σας.
2Μπορώ να παραγγείλω/αλλάξω κάτι στην παραγγελία μου μέσω τηλεφώνου;
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2310 524 323 και δώστε μας τους κωδικούς των προϊόντων. Εμείς επιβεβαιώνουμε την ύπαρξη αποθεμάτων στο κατάστημα, σας εξυπηρετούμε σε πιθανές απορίες σας και καταγράφουμε τα στοιχεία αποστολής/πιθανές αλλαγές.
3Κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται αρκετά συχνά. Το Gift-me.gr ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος κάθε προϊόντος. Ωστόσο, υπάρχει περίπτωση ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό e-mail όπου θα σας ενημερώνουμε για την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του ή αν έχει εξαντληθεί.
4Πώς θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει καταγραφεί;
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, σας αποστέλλεται e-mail με τον κωδικό της παραγγελίας. Εάν δεν λάβετε το e-mail, ελέγξτε το φάκελο spam ή junk mail αλλιώς επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 524 323 ή στείλετε e-mail στο info@gift-me.gr
5Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
1) Για παραγγελίες άνω των 50,00 € , η παράδοση είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα (εξαίρεση αποτελούν ογκώδη αντικείμενα όπου η αποστολή τους γίνεται αποκλειστικά με μεταφορική εταιρεία & το κόστος εξαρτάται από τη γεωγραφική τοποθεσία του παραλήπτη). 2) Για παραγγελίες κάτω των 50,00 € , η χρέωση για την παράδοση είναι 2,5€ για όλη την Ελλάδα. Εξαίρεση αποτελούν ογκώδη αντικείμενα όπου η αποστολή τους γίνεται αποκλειστικά με μεταφορική εταιρεία & το κόστος εξαρτάται από τη γεωγραφική τοποθεσία του παραλήπτη.
6Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής. 1. Με παραλαβή από το κατάστημα. 2. Με αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο που επιλέξατε (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας). 3. Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα όλων των τύπων, όπου έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα. 4. Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναφέρονται αναλυτικά στην ενότητα Πληρωμή & Ασφάλεια συναλλαγών.
7Είναι ασφαλής η συναλλαγή μου;
Το Gift-me.gr έχει επιλέξει τους καλύτερους συνεργάτες για να σας εγγυηθεί την ασφάλεια των πληρωμών σας με κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση. Οι πληρωμές γίνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος (SSL) της ALPHA BANK. Όλες οι πληροφορίες από τον υπολογιστή σας έως τον server της τράπεζας είναι κρυπτογραφημένες. Όλες οι τραπεζικές πληροφορίες είναι εμπιστευτικές.
8Πως γίνεται η παράδοση της παραγγελίας μου;
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας courier στη διεύθυνση που δηλώσατε. Την ημέρα που το Gift-me.gr πραγματοποιήσει την αποστολή θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής. Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
9Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί και να παραδοθεί;
Οι αποστολές για παραγγελίες εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 12:30μ.μ. τυγχάνουν επεξεργασίας αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 12:30μ.μ), Σάββατο & Κυριακή τυγχάνουν επεξεργασίας την ακόλουθη εργάσιμη ημέρα. Η παράδοση (εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 4 ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις. Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται εντός 5 ημερών το αργότερο. Οι αποστολές για το εξωτερικό πραγματοποιούνται αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή. Οι αποστολές για την Κύπρο πραγματοποιούνται κάθε ____________. Η παράδοση γίνεται εντός 7 ημερών περίπου. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.
10Αποστέλλετε στο εξωτερικό;
-
11Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο 2310 524 323 ή μέσω e-mail στο info@gift-me.gr. Αναλόγως του σταδίου εξέλιξης της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε. Εφόσον η ενημέρωση γίνει εντός 2 ωρών από την τοποθέτηση της παραγγελίας, η ακύρωση είναι δωρεάν. Εάν, πάντως, ακυρώσετε την παραγγελία σας ενώ τα προϊόντα έχουν ήδη παραδοθεί στο μεταφορέα, τότε θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής (δηλαδή τα έξοδα της αποστολής των προϊόντων προς εσάς και της επιστροφής τους στην εταιρία).
12Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας σας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά - κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας- την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
13Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;
Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από το Gift-me.gr ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως. Σε περίπτωση, πάραυτα, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, πρέπει αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας προκειμένου να εκφράσετε τις επιφυλάξεις σας, είτε στο τηλέφωνο 2310 524 323 είτε ηλεκτρονικά στο info@gift-me.gr, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε.
14Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραγγείλατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του  και να το αντικαταστήσετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν που σας αρέσει ή να ζητήσετε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. ΑΛΛΑΓΕΣ Οι δωρεάν αλλαγές αναφέρονται πάντα για την πρώτη αλλαγή. Περισσότερες από μία έχουν χρέωση βάση των τιμών μας στην ΕΛΤΑ COURIER και επιβαρύνουν τον πελάτη. Μπορείτε να ζητήσετε να σας στείλουμε το ίδιο προϊόν σε διαφορετικό χρώμα ή να το αντικαταστήσουμε με οποιοδήποτε άλλο από την ιστοσελίδα μας χωρίς επιβάρυνση εξόδων αποστολής. Επιπλέον, σε περίπτωση που λάβατε ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε με το ίδιο ή το σωστό χωρίς καμία χρέωση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα αντικείμενα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σωστή συσκευασία και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες κλπ. Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται απ’ όλα τα παραστατικά αποδείξεων. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Μπορείτε να ζητήσετε να επιστραφεί το προϊόν που παραγγείλατε και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Στην περίπτωση αυτή μας δίνετε το IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας και εντός 2-3 εργάσιμων ημερών γίνετε η επιστροφή των χρημάτων. Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων σας είναι να επιστραφεί το προϊόν πίσω σε εμάς στην αρχική του άριστη κατάσταση. Τα προϊόντα που αποστέλλονται είναι ελεγμένα για πιθανά ελαττώματα ή ελλείψεις για την αποφυγή άσκοπων επιστροφών. Η Αλλαγή ή Επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο μετά από επικοινωνία με το www.gift-me.gr, ακολουθώντας ένα από τα παρακάτω. Τηλεφωνικά στο 2310 524 323 ή μέσω e-mail: info@gift-me.gr ή συμπληρώνετε τη φόρμα επικοινωνίας μας, https://bit.ly/2TSCvJM, που βρίσκεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μας δίνετε τον Αριθμό της Παραγγελίας σας και εξηγείτε τον λόγο για τον οποίον επιθυμείτε να γίνει αλλαγή ή επιστροφή. Δίνουμε εντολή στην εταιρία courier να παραλάβει το προϊόν από τον χώρο σας ή μπορείτε να το παραδώσετε εσείς στο πιο κοντινό σας κατάστημα. Μόλις επιστρέψει το προϊόν πίσω σε εμάς, στέλνουμε το νέο (εάν πρόκειται για αλλαγή) ή τα χρήματα σας (εάν πρόκειται για επιστροφή). Η αλλαγή ή η επιστροφή γίνετε με την ΕΛΤΑ Courier, που συνεργαζόμαστε , ‘όπως και αναλαμβάνουμε εξ' ολοκλήρου τα έξοδα της μεταφοράς.
15Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το περιεχόμενο της παραγγελίας;
Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποιο ελάττωμα στο εμπόρευμα, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εφόσον το εμπόρευμα μας επιστραφεί από εσάς εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής που θα έχετε καταβάλει, όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και σας επιστρέφεται και πάλι με έξοδα του Gift-me.gr. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας ή γίνεται πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην εταιρεία μας υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο. Για να γίνει δεκτή μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος. Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν του επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.